Cenník

V našom cštúdiu Embody ponúkame širokú škálu cvičení a tréningov zameraných na posilnenie a zlepšenie tela, mysle a pohybových schopností. Naše cvičenia sú vedené skúsenými lektormi a sú vhodné pre všetky vekové kategórie. Cenník našich služieb je prispôsobený individuálnym potrebám klientov

Skupinové cvičenia

Jednorazový vstup na cvičenie

Jednorazový vstup na cvičenie je skvelou možnosťou pre tých, ktorí si chcú vyskúšať novú aktivitu alebo si len občas zacvičiť. 

Platí pre jógu, pilates, Yogalates, Barre, kruhový tréning, jednorazový vstup na kurz

10€

5-vstupová permanentka

Platí pre jógu, pilates, Yogalates, Barre, kruhový tréning, jednorazový vstup na kurz.

Platnosť je 2 mesiace.

Zakúpiť ju je možné cez rezervačný systém. 

45€

10-vstupová permanentka

Platí pre jógu, pilates, Yogalates, Barre, kruhový tréning, jednorazový vstup na kurz.

Platnosť je 4 mesiace.

Zakúpiť ju je možné cez rezervačný systém.

85€

20-vstupová permanentka

Platí pre jógu, pilates, Yogalates, Barre, kruhový tréning, jednorazový vstup na kurz.

Platnosť je 6mesiacov.

Zakúpiť ju je možné cez rezervačný systém.

160€

Megacore

Megacore tréning

Megacore tréning je intenzívny tréningový program zameraný na posilňovanie a vytrvalosť, ktorý je vhodný pre športovcov aj rekreačných cvičencov.

Zľava pre študentov po predložení ISIC karty, 11% t.j. 16€

18€

Megacore kruháč

Kruhový tréning je výborným spôsobom, ako precvičiť celé telo a zlepšiť svoju kondíciu pomocou rôznorodých cvičení v krátkom čase. Kombinuje cvičenie na Megacore reformeroch s cvičením s náčiním.

10€

Permanentka Megacore

Zakúpením permanentky získate kredit 90€, ktorú môžete využiť na 5 vstupov na cvičenie Megacore alebo kombinovať s Megacore kruháčom.

75€

Súkromná hodina Megacore 

One to one                                               

30€

Súkromná hodina Megacore 

S dvomi cvičiacimi                                  

20€

Všeobecné obchodné podmienky

Prevádzkovateľ:

Mgr. Lucia Bakó Klepancová

Hornozoborská 47, 949 01 Nitra

IČO: 56162596

Prevádzka:

Embody
Levická 12, 949 01 Nitra
Kontakt:

Tel.: 0903 622 029
Email: embodynitra@gmail.com
Web: www.embody.sk

1. Vymedzenie základných pojmov

Pre účely týchto VOP sa rozumie:

Cenník – prehľad cien za Služby poskytované Prevádzkovateľom, ktorý je Klientovi k dispozícii v štúdiu a tiež na Webovej stránke Prevádzkovateľa

Štúdio – prevádzka Prevádzkovateľa, nachádzajúca sa na adrese: Embody, Levická 12, 949 01 Nitra, v ktorej Prevádzkovateľ poskytuje svoje Služby

Inštruktor – osoba príslušnej kvalifikácie, ktorá vedie skupinové a individuálne cvičenie za odplatu podľa Cenníka Prevádzkovateľa

Klient – fyzická osoba, ktorá využíva Služby poskytované Prevádzkovateľom v Štúdiu alebo prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa,

Prevádzkovateľ - športový odborník zapísaný v Registri fyzických osôb v športe pod IDFO 650039

Prevádzkový poriadok - bližšie určuje podmienky poskytovania Služieb Prevádzkovateľom a využívania Služieb Klientov v priestoroch Štúdia Prevádzkovateľa. Prevádzkový poriadok je umiestnený na viditeľnom mieste v Štúdiu.

Reklamačný poriadok - upravuje spôsob uplatňovania nárokov Klienta vyplývajúcich zo zodpovednosti Prevádzkovateľa za nedostatky a vady poskytnutej Služby a vybavenia reklamácie.

Služby – služby, ktoré poskytuje Prevádzkovateľ v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti v oblasti športovej činnosti, či už priamo v Štúdiu Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa

VOP – sú tieto všeobecné obchodné podmienky Prevádzkovateľa, ktoré sú Klientom k dispozícii tak v Štúdiu ako aj na Webovej stránke Prevádzkovateľa

Webová stránka – webová stránka Prevádzkovateľa www.embody.sk, prostredníctvom ktorej poskytuje Prevádzkovateľ svoje Služby a informácie pre svojich Klientov

Zodpovedná osoba – osoba poverená Prevádzkovateľom, ktorá v Štúdiu poskytuje Klientom poradenstvo ohľadom Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom, prijíma reklamácie Klientov, vykonáva dohľad nad využívaním Služieb Klientmi a vykonáva inú činnosť s tým súvisiacu. Konanie Zodpovednej osoby sa považuje za konanie Prevádzkovateľa.

2. Úvodné ustanovenia

VOP upravujú vzájomné práva a povinnosti, ktoré vznikajú medzi Prevádzkovateľom a Klientom pri poskytovaní a využívaní Služieb priamo v Štúdiu Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom jeho Webovej stránky a upravujú ďalšie právne vzťahy, ktoré s tým súvisia.

Odlišné práva a povinnosti od VOP si môžu Prevádzkovateľ s Klientom individuálne dohodnúť formou samostatnej písomnej zmluvy. V takom prípade majú takéto dojednania prednosť pred ustanoveniami VOP.

3. Služby poskytované prevádzkovateľom

Prevádzkovateľ v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti v oblasti športovej činnosti Klientom poskytuje najmä:

  • skupinové lekcie (jogové cvičenie a pilates cvičenie na stroji Reformer), vrátane kurzov, pod vedením inštruktora podľa aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa dostupnej v Štúdiu alebo zverejnenej na Webovej stránke,
  • individuálne lekcie (jogové cvičenie a pilates cvičenie na stroji Reformer) pod vedením inštruktora podľa aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa dostupnej v Štúdiu alebo zverejnenej na Webovej stránke individuálne cvičenia,
  • iné Služby obdobného charakteru,
  • registrácia na Webovej stránke Prevádzkovateľa.

Rozsah poskytovaných Služieb je zverejnený na Webovej stránke Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na ich zmenu.

Klient je povinný za Prevádzkovateľom poskytované Služby uhradiť cenu v zmysle aktuálneho Cenníka.

Ceny za Služby sú v Cenníku uvádzané ako ceny konečné.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu Cenníka.

Prevádzkovateľ svojich Klientov informuje o aktuálnych zvýhodnených cenách za Služby, ktoré poskytuje, a to formou oznamu v Štúdiu, na svojej Webovej stránke a prostredníctvom sociálnych sietí (ďalej len "Akcie").

Akcie platia výhradne po dobu stanovenú Prevádzkovateľom a pri splnení všetkých podmienok stanovených Prevádzkovateľom ku každej jednotlivej Akcii.

Ponuka Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom a Cenník ostávajú v platnosti, pokiaľ sú zobrazované na Webovej stránke Prevádzkovateľa.

Cenu Služieb je Klient oprávnený Prevádzkovateľovi uhradiť:

  • v hotovosti v Štúdiu Prevádzkovateľa,
  • bezhotovostne v Štúdiu Prevádzkovateľa,
  • bezhotovostne prostredníctvom užívateľského účtu online platbou.

Príjemcom platieb je Prevádzkovateľ.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prerušiť alebo na nevyhnutný čas obmedziť poskytovanie Služieb v odôvodnených prípadoch (napr. nevyhnutné opravy, havarijné stavy, aktualizácia Webovej stránky, atď.).

Prevádzkovateľ je v takom prípade povinný o vzniknutej situácii svojich Klientov čo najskôr informovať:

  • na Webovej stránke Prevádzkovateľa, sociálnych sieťach Prevádzkovateľa
  • formou textovej správy zaslanej dotknutým Klientom na telefónne čísla uvedené pri registrácii,
  • emailom na Klientmi uvedenú emailovú adresu.

4. Osobitné ustanovenia

Pri využívaní Služieb je Klient bezpodmienečne povinný riadiť sa pokynmi Inštruktora alebo Zodpovednej osoby.

Pred každým využitím Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom je Klient povinný informovať Inštruktora o svojich aktuálnych zdravotných ťažkostiach, zraneniach, chronických ochoreniach, či iných obmedzeniach, ktoré majú, alebo by mohli mať vplyv na zdravotný stav Klienta počas poskytovania Služieb. Rovnako je Klient povinný upozorniť Inštruktora na lekárom či fyzioterapeutom odporúčané obmedzenia, či akékoľvek zdravotné problémy, ktoré by sa u Klienta prejavili počas využívania Služieb v Štúdiu.

V prípade, ak Klient nemá záujem o poskytovanie fyzickej pomoci Inštruktorom pri poskytovaní Služieb, upozorní na túto skutočnosť Inštruktora pred poskytovaním Služieb.

Klient vyhlasuje, že pozná svoj zdravotný stav natoľko, aby vedel posúdiť, či fyzická námaha, ktorú možno pri využívaní Služieb očakávať mu môže spôsobiť zdravotné komplikácie a v plnej miere nesie zodpovednosť za svoje rozhodnutie využívať poskytované Služby.

Svojou rezerváciou miesta na konkrétnu Službu Klient potvrdzuje, že poskytovanú Službu prijíma dobrovoľne, na vlastnú žiadosť, a s ohľadom na svoje možnosti a zdravotný stav.

Prevádzkovateľ nezodpovedá za poranenia a úrazy, ktoré si Klient zapríčinil vlastnou neopatrnosťou, nerešpektovaním vlastného zdravotného stavu alebo nerešpektovaním Prevádzkového poriadku a/alebo pokynov Inštruktora (Zodpovednej osoby), alebo boli spôsobené porušením povinností tretej osoby.

Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené nepredvídateľnými udalosťami spôsobenými vyššou mocou, avšak zodpovedá za škodu spôsobenú okolnosťami, ktoré majú pôvod v povahe prístroja alebo inej veci, ktoré Prevádzkovateľ pri poskytovaní Služieb použil.

Klient zodpovedá za škodu spôsobenú Prevádzkovateľovi a tretím osobám porušením Prevádzkového poriadku, neuposlúchnutím pokynov Prevádzkovateľa (vrátane Inštruktora a Zodpovednej osoby), ako aj za stratu kľúčov od skrinky v šatni a za škodu spôsobenú na športovom zariadení Prevádzkovateľa, ktorú spôsobil pri ich nesprávnom používaní, resp. úmyselným poškodení a Klient je povinný uhradiť spôsobenú škodu v plnej výške.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť poskytnúť Služby tehotným ženám a osobám so závažnými zdravotnými ťažkosťami (ak nebude poskytovať služby určené aj týmto osobám).

Klient berie na vedomie, že poskytované Služby sú službami výlučne praktického charakteru.

Vstup do priestorov Štúdia a využívanie Služieb pod vplyvom alkoholu, omamných alebo psychotropných látok je prísne zakázané.

Každá osoba pod vplyvom alkoholu, omamných alebo psychotropných látok bude Prevádzkovateľom okamžite požiadaná o opustenie priestorov Štúdia a v prípade úhrady Služby Klientom, na ktorej sa z uvedeného dôvodu nezúčastní, sa bude postupovať ako napr. pri neúčasti Klienta na lekciách v rámci kurzu, bez stornovania rezervácie podľa bodu 8. VOP.

Fajčenie v priestoroch Štúdia je prísne zakázané.

Prevádzkovateľ nezodpovedá Klientom za škodu na veciach vnesených alebo odložených v priestoroch Štúdia, ak tieto budú odložené mimo miest vyhradených Prevádzkovateľom na odloženie vecí (uzamykateľné skrinky v šatniach).

Za klenoty, peniaze a iné cennosti vnesené alebo odložené na miestach vyhradených Prevádzkovateľom na odloženie vecí (uzamykateľné skrinky v šatniach) zodpovedá len do výšky ich hodnoty.

5. Registrácia klienta a užívateľský účet klienta

Registrácia Klienta do rezervačného systému Prevádzkovateľa je možná cez Webovú stránku Prevádzkovateľa / rezervačný systém Calendiari, kde si Klient vytvorí svoj užívateľský účet, ktorý slúži na rezerváciu lekcií podľa ponuky Prevádzkovateľa.

Klient v registračnom formulári uvedie svoje meno, priezvisko, telefónne číslo, emailovú adresu, pričom si zvolí svoje užívateľské meno a heslo, prostredníctvom ktorých bude zabezpečený prístup k jeho účtu na Webovej stránke Prevádzkovateľa v časti rezervačný systém Calendiari (ďalej len "Užívateľský účet"). Pri vytvorení svojho Užívateľského účtu je Klient povinný uvádzať správne a pravdivé údaje.

Klient je oprávnený na Webovej stránke Prevádzkovateľa v časti rezervačný systém Calendiari vstupovať do svojho Užívateľského účtu, z ktorého je oprávnený využívať Služby poskytované Prevádzkovateľom na jeho Webovej stránke.

Klient je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácii potrebných pre prístup do jeho Užívateľského účtu.

Klient nie je oprávnený umožniť využívanie jeho Užívateľského účtu tretím osobám.

6. Organizácia skupinových lekcií

Prevádzkovateľ poskytuje skupinové lekcie podľa rozvrhu zverejneného na Webovej stránke Prevádzkovateľa (ďalej len "Rozvrh").

Rozvrh obsahuje:

  • názov skupinovej lekcie,
  • údaj o čase jej začiatku a konci,
  • meno Inštruktora (Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu Inštruktora),
  • údaj o miestnosti, v ktorej sa lekcia uskutoční,
  • údaj o počte voľných miest, resp. údaj o možnosti rezervácie miesta ako náhradník
  • cenu skupinovej lekcie.

Rezervácia miesta, Náhradník:

Miesto na skupinovej lekcii si Klient môže u Prevádzkovateľa rezervovať online prostredníctvom rezervačného systému Prevádzkovateľa dostupného na Webovej stránke.

Pre rezerváciu miesta na skupinovej lekcii online prostredníctvom rezervačného systému Prevádzkovateľa je potrebné sa prihlásiť do svojho Užívateľského účtu.

Cez online rezervačný systém Prevádzkovateľa je Klient oprávnený rezervovať len 1 miesto alebo viac miest na príslušnú skupinovú lekciu.

Každá skupinová lekcia je limitovaná počtom voľných miest pre Klientov.

V prípade, ak sú všetky voľné miesta na príslušnú skupinovú lekciu rezervované, Klient je oprávnený prihlásiť sa ako náhradník (ďalej len "Náhradník"). Ak sa uvoľní miesto, každý prihlásený Náhradník bude prostredníctvom SMS informovaný, že sa uvoľnilo miesto a môže si v prípade svojho pretrvávajúceho záujmu o túto lekciu rezervovať miesto na skupinovej lekcii online prostredníctvom rezervačného systému Prevádzkovateľa.

Úhrada:

Úhrada poplatku za konkrétnu skupinovú lekciu je možná vždy len pred začiatkom konkrétnej lekcie, bezhotovostne prostredníctvom Užívateľského účtu Klienta online platbou (pri rezervácii), v hotovosti alebo bezhotovostným prevodom (platba kartou) na recepcii v Štúdiu.

Stornovanie rezervácie miesta na skupinovej lekcii:

V prípade rezervácie miesta online prostredníctvom rezervačného systému Prevádzkovateľa na skupinovej lekcii, môže Klient svoju rezerváciu platne zrušiť rovnako online prostredníctvom rezervačného systému Prevádzkovateľa, avšak len ak tak urobí:

  • pri ranných skupinových lekciách - min. 2 hodiny pred konaním rannej skupinovej lekcie,
  • pri ostatných skupinových lekciách - najneskôr 1 hodinu pred začiatkom konkrétnej skupinovej lekcie.

V opačnom prípade, teda ak Klient svoju rezerváciu platne nestornuje (nevykoná storno v uvedených lehotách), Klientom online uhradený poplatok za skupinovú lekciu mu nebude vrátený.

V prípade platného stornovania rezervácie miesta na skupinovej lekcii, ktorú Klient uhradil bezhotovostne prostredníctvom Užívateľského účtu Klienta online platbou, bude takto uhradený poplatok automaticky presunutý na Klientom ďalšiu rezervovanú skupinovú lekciu v rovnakej cene.

V prípade, ak bude Klient preferovať vrátenie uhradeného poplatku za stornovanú skupinovú lekciu na účet, z ktorého bol tento poplatok uhradený, musí o vrátenie požiadať Prevádzkovateľa mailom na adrese: embodynitra@gmail.com

Zrušenie skupinovej lekcie z dôvodov na strane Prevádzkovateľa:

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť ktorúkoľvek zo skupinových lekcií.

Zrušenie skupinovej lekcie z dôvodov na strane Prevádzkovateľa sa Prevádzkovateľ zaväzuje Klientom oznámiť bez zbytočného odkladu:

  • formou textovej správy zaslanej dotknutým Klientom na telefónne čísla uvedené pri registrácii,
  • písomne na emailovú adresu, uvedenú Klientmi pri registrácii.

V prípade zrušenia skupinovej lekcie z dôvodov na strane Prevádzkovateľa, ktorú Klient uhradil bezhotovostne prostredníctvom Užívateľského účtu Klienta online platbou, bude takto uhradený poplatok automaticky presunutý na Klientom ďalšiu rezervovanú skupinovú lekciu v rovnakej cene.

V prípade, ak bude Klient preferovať vrátenie uhradeného poplatku za Prevádzkovateľom zrušenú skupinovú lekciu na účet, z ktorého bol tento poplatok uhradený, musí o vrátenie požiadať Prevádzkovateľa mailom na adrese: embodynitra@gmail.com

Neúčasť Klienta na skupinovej lekcii bez stornovania rezervácie:

V prípade neúčasti Klienta na rezervovanej skupinovej lekcii, rezerváciu ktorej Klient platne nestornoval v súlade s týmto bodom VOP:

  • Klientom online uhradený poplatok za skupinovú lekciu mu nebude vrátený,
  • má Prevádzkovateľ nárok na úhradu poplatku, ktorý sa Klient zaviazal uhradiť v hotovosti alebo bezhotovostne (kartou) v Štúdiu pred začiatkom skupinovej lekcie, pri najbližšej návšteve Klienta v Štúdiu.

7. Organizácia individuálnych lekcií

Prevádzkovateľ poskytuje individuálne lekcie podľa ponuky na Webovej stránke na základe dohody s Klientom.

Rezervácia miesta:

Rezervácia miesta na individuálne lekcie je možná len telefonicky, na telefónnom čísle 0903622029

Úhrada:

Úhrada poplatku za konkrétnu individuálnu lekciu je možná vždy len pred začiatkom konkrétnej lekcie, v hotovosti alebo bezhotovostným prevodom (platba kartou) na recepcii v Štúdiu.

Stornovanie rezervácie miesta na individuálnej lekcii:

Klient môže svoju rezerváciu na individuálnej lekcii platne zrušiť len telefonicky, ak tak urobí:

  • pri ranných skupinových lekciách - min. 2 hodiny pred konaním rannej skupinovej lekcie,
  • pri ostatných skupinových lekciách - najneskôr 1 hodinu pred začiatkom konkrétnej skupinovej lekcie.

Zrušenie skupinovej lekcie z dôvodov na strane Prevádzkovateľa:

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť ktorúkoľvek z individuálnych lekcií.

Zrušenie individuálnej lekcie z dôvodov na strane Prevádzkovateľa sa Prevádzkovateľ zaväzuje Klientovi oznámiť bez zbytočného odkladu:

  • formou textovej správy zaslanej Klientovi na telefónne číslo uvedené pri registrácii,
  • písomne na emailovú adresu, uvedenú Klientom pri registrácii.

Neúčasť Klienta na individuálnej lekcii bez stornovania rezervácie:

V prípade neúčasti Klienta na rezervovanej individuálnej lekcii, rezerváciu ktorej Klient platne nestornoval v súlade s týmto bodom VOP, má Prevádzkovateľ nárok na úhradu poplatku, ktorý sa Klient zaviazal uhradiť pred začiatkom individuálnej lekcie v hotovosti alebo bezhotovostne (kartou) v Štúdiu, pri najbližšej návšteve Klienta v Štúdiu.

8. Organizácia kurzov

Prevádzkovateľ poskytuje kurzy podľa ponuky na Webovej stránke.

Rezervácia miesta:

Miesto v kurze si Klient môže u Prevádzkovateľa rezervovať mailom: embodynitra@gmail.com


Úhrada:

Úhrada poplatku za konkrétny kurz je možná vždy len pred začiatkom konkrétneho kurzu (pred prvou lekciou kurzu), bezhotovostne prostredníctvom Užívateľského účtu Klienta online platbou (pri rezervácii), v hotovosti alebo bezhotovostným prevodom (platba kartou) na recepcii v Štúdiu.

Stornovanie rezervácie miesta v kurze:

V prípade rezervácie miesta online prostredníctvom rezervačného systému Prevádzkovateľa v kurze, môže Klient svoju rezerváciu platne zrušiť rovnako online prostredníctvom rezervačného systému Prevádzkovateľa, avšak len ak tak urobí najneskôr 3 dni pred začiatkom kurzu.

V opačnom prípade, teda ak Klient svoju rezerváciu platne nestornuje (nevykoná storno v uvedenej lehote), Klientom online uhradený poplatok za kurz mu nebude vrátený, pokiaľ sa z dôvodov hodných osobitného zreteľa nedohodne Klient s Prevádzkovateľom, na základe žiadosti Klienta adresovanej Prevádzkovateľovi na adresu: embodynitra@gmail.com.

V prípade platného stornovania rezervácie miesta v kurze, ktorý Klient uhradil:

  • bezhotovostne prostredníctvom Užívateľského účtu Klienta online platbou, bude takto uhradený poplatok Klientovi vrátený na účet, z ktorého bol tento poplatok uhradený, na základe písomnej žiadosti adresovanej Prevádzkovateľovi na adresu: embodynitra@gmail.com,
  • bezhotovostným prevodom (platba kartou) v Štúdiu, bude takto uhradený poplatok Klientovi vrátený na účet, z ktorého bol tento poplatok uhradený, na základe písomnej žiadosti adresovanej Prevádzkovateľovi na adresu: embodynitra@gmail.com,
  • v hotovosti do pokladne Prevádzkovateľa, bude takto uhradený poplatok Klientovi uhradený v hotovosti, na základe písomnej žiadosti adresovanej Prevádzkovateľovi na adresu: embodynitra@gmail.com .

Zrušenie kurzu a/alebo jednotlivej lekcie v rámci kurzu z dôvodov na strane Prevádzkovateľa:

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť ktorýkoľvek z kurzov, ako aj ktorúkoľvek lekciu v rámci kurzu.

Zrušenie kurzu a/alebo jednotlivej lekcie v rámci kurzu z dôvodov na strane Prevádzkovateľa sa Prevádzkovateľ zaväzuje Klientom oznámiť bez zbytočného odkladu:

  • formou textovej správy zaslanej dotknutým Klientom na telefónne čísla uvedené pri registrácii,
  • písomne na emailovú adresu, uvedenú Klientmi pri registrácii.

V prípade zrušenia kurzu z dôvodov na strane Prevádzkovateľa, ktorý Klient uhradil ktorýmkoľvek spôsobom (platba online pri rezervácii, v hotovosti alebo bezhotovostným prevodom (platba kartou) v Štúdiu), bude takto uhradený poplatok vrátený:

  • na účet, z ktorého bol tento poplatok uhradený (Klientom, ktorí poplatok uhradili online pri rezervácii alebo bezhotovostným prevodom (platba kartou) v Štúdiu),
  • v hotovosti (Klientom, ktorí poplatok uhradili v hotovosti do pokladne Prevádzkovateľa).

V prípade zrušenia jednotlivej lekcie z dôvodov na strane Prevádzkovateľa, určí Prevádzkovateľ náhradný termín konania zrušenej lekcie.

V prípade, ak Klientovi nebude vyhovovať náhradný termín určený Prevádzkovateľom za zrušenú lekcie v rámci kurzu, je povinný písomne kontaktovať Prevádzkovateľa na adrese: embodynitra@gmail.com . V takom prípade Prevádzkovateľ umožní Klientovi zúčastniť sa skupinovej lekcie s rovnakým zameraním (obsahom) ako je kurz, v Klientom vybranom termíne.

Neúčasť Klienta na jednotlivých lekciách v rámci kurzu:

V prípade neúčasti Klienta na jednotlivých lekciách v rámci kurzu:

  • Klientom uhradený poplatok za kurz (uhradený ktorýmkoľvek spôsobom - platba online pri rezervácii, v hotovosti alebo bezhotovostným prevodom (platba kartou) v Štúdiu), ani žiadna alikvotná časť pripadajúca na jednotlivé lekcie, mu nebudú vrátené.

9. Permanentkový systém

Prevádzkovateľ poskytuje zvýhodnený balík pre skupinové lekcie na základe permanentiek (vstupeniek na určitý počet skupinových lekcií), ktorých sa môže Klient zúčastňovať podľa Rozvrhu.

Rezervácia miesta, Náhradník:

Ako pri skupinových lekciách v bode 6. VOP.

Úhrada:

Úhrada poplatku za permanentku je možná vždy len pred začiatkom prvej skupinovej lekcie zo zakúpeného počtu lekcií, bezhotovostne prostredníctvom Užívateľského účtu Klienta online platbou (pri rezervácii), v hotovosti alebo bezhotovostným prevodom (platba kartou) na recepcii v Štúdiu.

Stornovanie rezervácie miesta na skupinovej lekcii:

Storno podmienky ako pri skupinových lekciách v bode 6. VOP.

V prípade platného stornovania rezervácie miesta na skupinovej lekcii, ktorú Klient uhradil ktorýmkoľvek spôsobom podľa VOP, bude takto uhradený poplatok automaticky presunutý na Klientom ďalšiu rezervovanú skupinovú lekciu, na ktoré má zakúpenú permanentku, až do vyčerpania zakúpených skupinových lekcií.

Zrušenie skupinovej lekcie z dôvodov na strane Prevádzkovateľa:

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť ktorúkoľvek zo skupinových lekcií.

Zrušenie skupinovej lekcie z dôvodov na strane Prevádzkovateľa sa Prevádzkovateľ zaväzuje Klientom oznámiť bez zbytočného odkladu:

  • formou textovej správy zaslanej dotknutým Klientom na telefónne čísla uvedené pri registrácii,
  • písomne na emailovú adresu, uvedenú Klientmi pri registrácii.

V prípade zrušenia skupinovej lekcie z dôvodov na strane Prevádzkovateľa, ktorú Klient uhradil ktorýmkoľvek spôsobom podľa VOP, bude takto uhradený poplatok automaticky presunutý na Klientom ďalšiu rezervovanú skupinovú lekciu, na ktoré má zakúpenú permanentku, až do vyčerpania zakúpených skupinových lekcií.

Neúčasť Klienta na skupinovej lekcii bez stornovania rezervácie:

V prípade neúčasti Klienta na rezervovanej skupinovej lekcii, rezerváciu ktorej Klient platne nestornoval v súlade s týmto bodom VOP:

  • Klientom uhradený poplatok za permanentku mu nebude vrátený.

10. Záverečné ustanovenia

Klient úhradou poplatku za Služby poskytované Prevádzkovateľom ako aj odoslaním vyplneného registračného formulára na Webových stránkach, vyjadruje súhlas s aplikáciou týchto VOP na právny vzťah založený medzi ním a Prevádzkovateľom pri poskytovaní Služieb Prevádzkovateľom a zároveň potvrdzuje skutočnosť, že sa pred vyplnením registračného formulára rezervačného systému Prevádzkovateľa ako aj pred úhradou za Služby poskytované Prevádzkovateľom oboznámil s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a súhlasí s nimi.

Na právny vzťah založený medzi Klientom a Prevádzkovateľom sa budú aplikovať Všeobecné obchodné podmienky platné v čase vzniku tohto právneho vzťahu, a v prípadoch neupravených Všeobecnými obchodnými podmienkami sa budú aplikovať všeobecne záväzne právne predpisy platné v Slovenskej republike.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo meniť znenie Všeobecných obchodných podmienok.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 20.4.2025.

Reklamačný poriadok

1. Všeobecné ustanovenia

Tento Reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť Všeobecných obchodných podmienok Prevádzkovateľa (ďalej len "VOP") a význam všetkých pojmov vymedzených vo VOP sa vzťahuje aj na tejto Reklamačný poriadok.

Tento Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti Klienta pri uplatňovania jeho nárokov vyplývajúcich zo zodpovednosti Prevádzkovateľa za vady poskytnutých Služieb, t.j. pri uplatnení reklamácie, v súlade s § 18 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, v znení neskorších predpisov a primeraným uplatnením príslušných ustanovení zákona číslo 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov.

2. Vymedzenie niektorých pojmov

Na účely tohto Reklamačného poriadku sa rozumie:

  • Bežnou kvalitou Služby taká kvalita, ktorá zabezpečuje zachovanie všetkých podstatných vlastností poskytovanej Služby, ktoré podmieňujú jej bezprostredné využitie a spĺňajú predpokladané očakávania Klienta,
  • Reklamáciou Klientom uplatnená zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Služby,
  • Vybavením reklamácie ukončenie reklamačného konania niektorým zo spôsobov vymedzených v článku 6. tohto Reklamačného poriadku.

3. Zodpovednosť za vady

Prevádzkovateľ zodpovedá za to, že ním poskytované Služby budú poskytované:

  • v bežnej kvalite v súlade s charakterom ponúkanej Služby,
  • v rozsahu podľa zverejnenej aktuálnej ponuky,
  • za dohodnuté ceny podľa platného Cenníka,
  • pri zabezpečení štandardných hygienických podmienok,
  • spôsobom, ktorý umožňuje ich riadne a bezpečné využitie Klientmi.

4. Uplatnenie reklamácie

Klientovi vzniká nárok na uplatnenie zodpovednosti Prevádzkovateľa za vady poskytnutých Služieb (uplatnenie reklamácie) v prípade, ak Prevádzkovateľom poskytnuté Služby boli v rozpore s článkom 3 Reklamačného poriadku.

Reklamáciu Klient uplatní u Prevádzkovateľa bez zbytočného odkladu po tom, čo zistil vadu Prevádzkovateľom poskytovanej Služby vyplnením Reklamačného protokolu zverejneného na Webovej stránke:

  • a odovzdaním ho na recepcii v Štúdiu Zodpovednej osobe,
  • a odoslaním ho elektronicky na adresu: embodynitra@gmail.com,
  • a odoslaním ho poštou na adresu Prevádzky Prevádzkovateľa: 
  • Embody, Levická 12, 949 01 Nitra

V Reklamačnom protokole Klient uvedie svoje identifikačné a kontaktné údaje (meno, priezvisko, adresu bydliska, telefónne číslo, e-mail, IBAN – v prípade vrátenia finančných prostriedkov), predloží doklad (potvrdenie) o úhrade za Službu, presne označí a popíše čoho sa Reklamácia týka, t.j. kedy bola služba Prevádzkovateľom poskytnutá, spôsob a dátum úhrady za Službu, opíše vadu poskytnutej Služby.

Klient v Reklamačnom protokole uvedie, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady (spôsob vybavenia reklamácie) si uplatňuje.

Pri uplatnení reklamácie Klientom priamo v Štúdiu ho Zodpovedná osoba poučí o jeho právach zo zodpovednosti za vady (spôsob vybavenia reklamácie).

Za deň začatia reklamačného konania sa považuje deň, keď Klient riadne uplatnil reklamáciu u Prevádzkovateľa, t.j. deň, keď je reklamácia v písomnej forme obsahujúca všetky potrebné údaje a podklady (podľa Reklamačného protokolu) doručená Prevádzkovateľovi.

5. Vybavenie reklamácie

Pri osobnom uplatnení reklamácie vydá Zodpovedná osoba Klientovi potvrdenú kópiu Reklamačného protokolu, ktorá je potvrdením o prijatí (uplatnení) reklamácie.

Pri uplatnení reklamácie poštou alebo elektronicky (e-mail), doručí Prevádzkovateľ Klientovi potvrdenie o prijatí reklamácie, formou (poštou, mailom), ktorú si Klient vybral v Reklamačnom formulári, pri osobnom uplatnení reklamácie Prevádzkovateľ potvrdí prijatie reklamácie na Reklamačnom formulári; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak má Klient možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

Na základe rozhodnutia Klienta (v Reklamačnom formulári), ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady (spôsob vybavenia reklamácie) si u Prevádzkovateľa uplatňuje, Prevádzkovateľ určí spôsob vybavenia reklamácie podľa článku 6 tohto Reklamačného poriadku ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu poskytnutej Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa začatia reklamačného konania (riadne uplatnenej reklamácie u Prevádzkovateľa).

Po určení spôsobu vybavenia reklamácie Prevádzkovateľ reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa začatia reklamačného konania (riadne uplatnenej reklamácie u Prevádzkovateľa).

Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Klient právo od zmluvy odstúpiť.

O vybavení reklamácie upovedomí Prevádzkovateľ Klienta zaslaním písomného dokladu – Oznámenie o vybavení reklamácie, najneskôr do 30 dní odo dňa začatia reklamačného konania (riadne uplatnenej reklamácie u Prevádzkovateľa), formou (poštou, mailom), ktorú si Klient vybral v Reklamačnom formulári.

Prevádzkovateľ je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a poradové číslo dokladu o uplatnení reklamácie.

6. Spôsoby vybavenia reklamácie

Prevádzkovateľ vybaví reklamáciu a ukončí reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • poskytnutím náhradnej Služby,
  • vrátením ceny účtovanej za poskytnutú Službu,
  • vyplatením primeranej zľavy z ceny účtovanej za poskytnutú Službu,
  • odôvodneným zamietnutím reklamácie.

O výške poskytnutej zľavy rozhoduje Prevádzkovateľ, pričom prihliada na charakter vady a dobu jej trvania.

7. Záverečné ustanovenia

Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 20.4.2025.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmeny a doplnenie tohto Reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa Služieb vo veciach ochrany spotrebiteľa (Klientov) v zmysle platnej právnej úpravy vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia - Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie, adresa: poštový priečinok 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 a jej podriadené miestne príslušné Inšpektoráty.